Heips jälleen kerran! Tämä osa tuli todella nopesti, sillä tässä osassa keskitytään lähinnä Denkerin -perheen suhteisiin. Tämän takia osa on myös lyhyempi, kuin kakkonen ja kolmonen. : )

Aimeen oli alkanut pyöriä puistossa ja sitä mukaan tutustunut siellä Aulis Kiiliin. Aimeen oli iskenyt silmänsä Aulikseen, vaikka yleensä ketään poika ei tehnyt häneen vaikutusta. "Haluaisitko tulla käymään meillä?" Aimeen kysyi. "Tottakai mä voin tulla. Päästään taas dissaamaan sun maalari siskoas, Amya!" Aulis nauroi.

Aulis halusi päästä Aimeen kanssa kahden jonnekkin ja he menivät olohuoneeseen, missä ei yleensä ollut ketään. "Tota... Aimeen mä oikeest diggaan susta... kaverina mut sillee kans tieks..." Aulis kertoi punastuneena. "Voi Aulis, niin mäki susta!!!" Aimeen melkein hyyppäsi suutelemaan Aulista.

Keittiössä Amylla oli ajatuksen Auliksessa. Voih... mä taidan oikeesti digata siit jätkäst, mut nyt se on ton lehmän kans yhes...

Aulis jäi katsomaan tv :tä Aimeen mentyä surffailemaan nettiin. Amy päätti mennä Auliksen seuraksi. Mikset sä jätkä nää et mä diggaan susta? Ootko sä niin Aimeen pauloissa! Voih, mä en kestä kattoo Aulista ja Aimeenia yhes, mun sydäntä särkee nyt jo... Amy ajatteli ja katsoi vuoroin Aulista ja vuoroin tv :tä.

Eetvartti lähti töistä. Hän oli päässyt uransa huipulle ja huristeli nyt luksusauton kyydissä. Aahh, vihdoinkin mä oon boss tossa paikassa!

Illalla Aimeen oleskeli taas puistossa poikaystävänsä, Auliksen ja jonkun random kaverinsa kanssa. Pian hän äkkäsi Amyn tulevan itseään päin, suu mutrussa.

"Aimeen! Sähän poltat tupakkaa! Eiks oo jo tarpeeks hirveetä et sä tuut tolla lehmänfeissilläs himaan ja uhoot mutsille ko mikäki sadisti!?" Amy huusi. "Voi kuule, siskopieni, se et mä vedän täs röökii, ei tod oo sun asias. Pidä sä vaa naamas siin kauniis kukkataulussas ja häivy täältä!" Aimeen tokaisi takaisin.

"No mutta hei Aulis!" Amy lirkutteli. "Tota moi Amy..." Aulis vastasi. Pitäsköhän sanoo Aimeenin kuullen et sen jätkäfrendi kyttää mua koko ajan. Se vast oiski ihanaa päästä näkemään Aimeenin ilme! Mut en mä haluu, jotenki en nyt vaa pysty siihen...

Jumalauta helvetti, toiha flirttailee mun jätkäl! Nyt äkkiä purkamaan viha tohon daijuun tos vieres. Ja Aimeen hyökkäsi sen random kaverin kimppuun purkaakseen vihaansa.

Mutta ei se tappelu suinkaan siihen jäänyt, sillä myös Amyn kimppuun hyökättiin randomin jälkeen. Aulis oli jo poistunut paikalta ja Aimeen huusi Amylle täyttä kurkkua: "Vittu miten sä kehtaat iskee mun jäbää??!! Lehmäääääääääää!"

Piakkoin myös Amy oli lähtenyt kotiinsa ja Aimeen jäi yksin polttelemaan tupakkaa puistoon. Tää elämä on sit perseestä. Mä vihaan kaikkii ihmisii oikeesti! Miks kukaa ei vaan ymmärrä mua?

Aimeen käveli puistoa ympäri, miettien kuinka tylsää hänen elämänsä oli, kunnes poliisi näki hänet yöllä yksin ulkona ja kaiken lisäksi vetämässä tupakkaa: "Jahas, neiti sitä täällä vetelee sauhuja yöllä yksin, kun pitäisi olla kotona nukkumassa. Saanen arvata nimesi? Hmm.. No eipäs oo kovinkaan vaikeata, sähän oot se Denkerin tyttö, Aimeen." "Pah! Mitä sä musta muka tiedät. Ja onks tää röökin vetäminen jotenki haitaks sulle? Älä työnnä nokkaas muitten asioihin, sinivuokko!" ilkkui Aimeen.

"No mun täytyy nyt kuitenkin pidättää sinut, koska rikot lakia." poliisi naurahti. "Vitut sä mua pidätä. Otappa ensin kiinni ni katotaa sit!" Aimeen lähti juoksemaan, eikä poliisi saanut häntä kiinni, sillä Aimeenilla on poikkeuksellisen hyvä kunto.

Aimeen juoksi kotiin ja hänen isänsä istui ulkone tuijottamassa tähtiä: "Aimeen sieltähän sä tuut! Mä huolestuin susta. Mikäs sulla on kädessä, tupakka? No enhän mä tosta tykkää, mut mä en voi sua kieltääkkään..." "Niin faija, se kieltäminen ei auttais mitään." Aimeen halasi isäänsä, Eetvarttia.

Kolmoset kasvoivat lapseksi. Simone:

Lindsay:

Jeanine (jonka posket ovat hirveät ja suu liian pieni):

Lindsay ja Simone tulivat heti toimeen keskenään. Heillä oli aina hauskaa yhdessä.

Kun taas Aimeen ja Jeanine "liittoutuivat". : D

Amy piti kovasti Simonesta ja Lindsaysta ja nyt perhe on mielestäni vähän sillä tolalla, että "blondit vastaan tummat". : ' D

Kuitenkin Alyn päästyä töistä, hän alkoi heti saarnata Jeaninea siskonsa matkimisesta: "Älä sinä Jeanine vaan ota siskostasi mallia!" "Ääääh, äitii! Aimeenhan on ainoa täysjärkinen täällä iskän ja mun lisäks!" takoi Jeanine hiiltyneenä lattiaa.

"Hahaha, mutsi! Sun sanas ei kuules Jeanineen tehoo. Ja ainiin sun musas on ihan hirveetä paskaa!" Aimeen ilkkui. "Kuules nyt likka, tässä talossa ei aleta rokkareita haukkua!" läimäytti Aly Aimeenia poskelle.

"Hei, hei, hei! Mitä sä kulta touhuat, ethän sä voi Aimeenia noin läimäistä!" Eetvartti kiirehti väliin. "Mutta kun tuo kakara vie mun hermot ihan täysin. Kulta mä en kestä Aimeenia enää! Musta tuntuu ettei toi oo mun tyttö ollenkaan, vaan et se ois pelkästään sun lapses, mut se ei vaan oo niin. Kyllä mä Aimeenia rakastan, mutta tuo likka raastaa mut hermoraunioksi!" Aly kiljui.

Aamulla Aimeen istui bussissa ja mietti. Ihan ko mutsi haluais vaan musta eroon. Kunpa oisinki vaan poissa...

Tässä tämänkertainen suhdedraamaosa! :-D Kommentteja kiitos.

Ps. Nyt kuvat ovat ainakin saman levyisiä, koska löysin sopivan koon niille. : )